Algemene vragen
WAARMEE KUNNEN WE U HELPEN?
We hopen dat u blij bent met uw aankoop. Als u van gedachten veranderd bent, dan kunt u uw bestelling, binnen 14 dagen vanaf de dag dat het bezorgd werd, retourneren in overeenstemming met het retourbeleid van Armani beauty , for a refund.
Alle in aanmerking komende bestellingen worden terugbetaald via de betaalmethode die is gebruikt voor de aankoop van de originele bestelling.
Let op, we accepteren het retourneren van online bestellingen niet in onze retailshops.
Tijdens de uitverkoop en feestdagen kan het langer duren voordat de retourzendingen ons bereiken. U kunt erop vertrouwen dat we ons best doen om het bedrag terug te betalen binnen onze gebruikelijke termijnen.
Voor voorwaarden en het volledige retourbeleid zie onze Algemene Verkoopvoorwaarden
U WILT MELDING DOEN VAN EEN DEFECT, ONJUIST OF ONTBREKEND PRODUCT?
Neem contact op met onze klantenservice via ons Contactformulier onderaan de website.
Kies bij Reden voor contact - 'Online retourneren'.
Als u melding doet van een beschadigd of defect item, voeg dan een foto van het beschadigde product bij als bewijs als u het formulier verstuurt.
U beschikt over 14 dagen vanaf de bezorgdatum om uw producten terug te sturen als ze niet helemaal aan uw verwachtingen voldoen.
Alle geretourneerde producten worden gerestitueerd via dezelfde betaalmethode die gebruikt is voor de originele bestelling. Als u een product GRATIS hebt gekregen of als CADEAU hebt ontvangen, dan kunt u deze bijsluiten in uw retourzending zodat u volledig gerestitueerd wordt.
U kunt de proefmonsters in uw bestelling houden, die zijn van u, dus geniet ervan! Producten die na de termijn van 14 dagen gerekend vanaf de bezorgdatum worden geretourneerd, worden niet vergoed.
Als uw bestelling en de betaling bevestigd zijn: Armani beauty stuurt u een eerste bevestigingsmail van uw bestelling.
Als uw bestelling wordt voorbereid en verzonden:
Dan ontvangt u ook een bevestiging van de verzending per e-mail. In de tweede e-mail vindt u een pakketnummer. Door te klikken op de link naar het volgen van de bestelstatus in deze e-mail en door het pakketnummer op de hiervoor bestemde plek op de site in te voeren, krijgt u toegang tot het volgen van uw pakket. Bij problemen kunt u contact opnemen met de klantenservice via dit formulier.
Volgen van de bestelling in mijn persoonlijke omgeving "Mijn account":
U kunt de status van uw bestelling online volgen in de sectie "Mijn bestellingen".
Uw bestelling is:
- Bezig: u hebt uw bestelling nog niet voltooid, hij staat nog in uw winkelmand.
- Betaald: u ontvangt een e-mail met de bevestiging van de bestelling.
- Wordt voorbereid: uw bestelling wordt voorbereid door het logistieke centrum.
- Verzonden: we informeren u per e-mail als hij aan de vervoerder is overhandigd.
- Geleverd: uw bestelling is ontvangen, de factuur wordt per e-mail verstuurd.
Als u het antwoord er niet tussen hebt gevonden, dan helpen we u graag verder.
We leveren vanuit deze online shop uitsluitend in België.
Als u het antwoord er niet tussen hebt gevonden, dan helpen we u graag verder.
De monsters zijn verkrijgbaar in de parfumeries die zijn goedgekeurd door het merk afhankelijk van de beschikbare voorraad. Bij breuk zijn er testers beschikbaar om onze producten te ontdekken.
Als u uw aankoop online doet, dan kunt u profiteren van een selectie monsters uit de lijst die aan u wordt voorgesteld.
Als u het antwoord er niet tussen hebt gevonden, dan helpen we u graag verder.
Al onze aanbiedingen, met name de aanbiedingen waarbij u 3 monsters uit kunt kiezen bij uw bestelling, worden aangeboden op voorwaarde van beschikbaarheid. Als u een of meerdere monsters niet ontvangen hebt, dan spijt dat ons.
Het is helaas niet mogelijk om het/de ontbrekende gratis product(en) alsnog toe te sturen. Controleer ook of uw bestelling aan de toepassingsvoorwaarden en aan de voorwaarde voor meerdere aanbiedingen voldeed en of u de kortingscode goed hebt toegepast tijdens uw bestelling. Let op, onze exclusieve aanbiedingen kunnen niet worden gecombineerd.
Als u toch van mening bent dat er een fout heeft plaatsgevonden bij de voorbereiding van uw bestelling, dan kunt u contact met ons opnemen via de link hieronder of telefonisch via 01 84 94 07 08, van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 21.00 u."
Let op, er kan geen wijziging aan de bestelling worden aangebracht als de bestelling al is bevestigd.
Als u het antwoord er niet tussen hebt gevonden, dan helpen we u graag verder.
Uw gebruikersnaam is eenvoudig terug te vinden: het is uw e-mailadres.
Als u uw wachtwoord bent vergeten, ga dan naar de pagina "Mijn account" en klik op "Bent u uw wachtwoord vergeten".
Als u het antwoord er niet tussen hebt gevonden, dan helpen we u graag verder.
Uw bankgegevens worden gecodeerd (SSL-modus) en worden niet bekend gemaakt of opgeslagen door Armani beauty. De betalingen die op de website van armanibeauty.be gedaan worden, worden op beveiligde manier overgedragen aan de betalingspartner, de Ingenico-groep.
Visa, Mastercard, American Express, Sofort, en Paypal worden op de site geaccepteerd.
Het bedrag wordt 4 dagen na de transactie op de site afgeschreven. Bij een vertraging in de voorbereiding langer dan 4 dagen, wordt het bedrag automatisch afgeschreven voor betalingen via bankpas. De Paypal-betalingen worden direct tijdens de bestelling afgeschreven.
Ingeval een product niet beschikbaar is of bij een annulering om een andere reden, zal de klantenservice het bedrag terugbetalen via de betaalmethode die gebruikt is tijdens de oorspronkelijke transactie. Dit gebeurt gemiddeld binnen 2 dagen en uiterlijk binnen een termijn van 14 dagen conform de van toepassing zijnde bepalingen. De klant wordt ervan op de hoogte gebracht op het e-mailadres dat is gebruikt bij de bestelling.
Als u het antwoord er niet tussen hebt gevonden, dan helpen we u graag verder.
Ontdek al onze verkooppunten distributeur Armani beauty op de volgende pagina Verkooppunten.
Als u het antwoord er niet tussen hebt gevonden, dan helpen we u graag verder.
U kunt contact opnemen met onze klantenservice.
Per e-mail: rubriek "Contact“
Telefonisch: van maandag tot zaterdag, van 9.00 tot 21.00 u.
Voor alle andere vragen over het volgen van een bestelling of een retourzending: 01 84 94 07 13
(kosten van een binnenlands gesprek, houd uw bestelnummer of retournummer bij de hand).
Als u het antwoord er niet tussen hebt gevonden, dan helpen we u graag verder.